Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

duminică, 6 noiembrie 2011

Lucian Bute isi păstrează titlul mondial dupa ce la invins pe Glen Johnson

Campionul mondial la categoria supermijlocie, versiunea IBF, Lucian Bute, l-a invins pe jamaicanul Glen Johnson in 12 reprize si si-a aparat cu succes centura mondiala pentru a noua oara consecutiv, in cadrul unei gale la Quebec. Bute a fost declarat castigator in unanimitate de cei trei arbitri-judecatori: 119-109, 120-108 si 120-108.

Lucian Bute, in varsta de 31 de ani, are acum 30 de victorii la profesionisti, din care 24 prin KO si nicio infrangere. 
 Glen Johnson, in varsta de 42 de ani, are acum 51 de victorii, din care 35 prin KO si 16 infrangeri.
"M-am pregătit foarte serios, i-am pus multe probleme. Stânga mi-a funcţionat foarte bine. Am încercat să evit loviturile, m-am mişcat foarte bine. Sunt foarte mulţumit de rezultat, chiar dacă am câştigat la puncte, este o etapă în cariera mea, o trec la experienţă. Am fost într-o formă fizică foarte bună şi asta m-a ajutat", a spus Bute.
Lucian Bute vs Glen Johnson - video  

”Le mulţumesc românilor. Sînt convins că au fost foarte mulţi cei care s-au trezit în această dimineaţă pentru a vedea meciul. Asta contează foarte mult pentru mine. Merită orice sacrificiu, merită toată munca pe care am depus-o pentru aceste emoţii”, a mărturisit campionul mondial.
| More

1 comentarii:

Anonim spunea...

Bună dimineață țară,
Mă trezește soarele!
Deși-i înnourat și plouă,
Chiar mă doare fix la…cele două.

De fapt, nu mă dor chiar deloc,
Ci-mi cresc de mândrie,
Că Bute a mai câștigat o bătălie,
Împotriva lui Glen Johnson, cel negru ”stock”.

Și-l bătu din doișpe’, unșpe’
-Reprize; decizie a arbitrilor în unanimitate –
Până-l făcu una cu pâmântu’
Să țină bine minte,
Că de mai supără românu’
O să-și vadă, mai devreme, bineînțeles mormântu’
Căci centura, o poate doar admira,
Folosindu-și vederea și păstrând distanța.

Felicitări Lucian Bute!

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare