Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Statusuri, mesaje, urari si sms -uri de Valentine’s Day

Statusuri de Valentine’s Day

* Tu esti soarele ce ma trezeste de dimineata, esti aerul ce-l respir, esti motivul pentru care zambesc si de aceea, daca tu n-ai fi inima mi s-ar stinge, sufletul mi s-ar raci, iar eu n-as mai fi decat o amintire care suspina dupa dorul tau!

* Nu-mi trebuie o zi anume ca sa-mi deschid inima, nu-mi trebuie soare pe cer ca sa-ti vad zambetul, nu-mi trebuie luna ca sa fiu fericita… ESTI DE AJUNS TU! Te am aici, in suflet si cand imi lipseste ceva trebuie doar sa ma gandesc la tine! Pentru ca impreuna, doua jumatati, avem….TOT!

* Intr-un cos cu viorele
Canta doua pasarele
Una canta TE IUBESC
Alta canta si mai bine
TE IUBESC NUMAI PE TINE

* Iubire fara sarut
E un lucru neplacut
E ca cerul fara luna
E un clopot ce nu suna!

* Sa iubesti, sa fii iubit este tot ce ti-am dorit!

* E o zi cind sufletul invinge orice urma de tristete, cind tot ce a fost greu ti se pare usor, e Ziua Indragostitilor!

* Atunci cand cerul este acoperit de nori, nu putem vedea soarele, dar stim ca exista. As vrea sa fie la fel si cu noi doi. Nu ne vom putea vedea intotdeauna, dar vom exista intotdeauna unul pentru celalalt.

* Dragostea mea pentru tine este ca un cer senin dupa o dimineata innorata, ca roua in zori de zi, ca razele soarelui de primavara, ca florile din luna mai; vocea ta imi aduce bucurie in suflet si gindul la tine liniste. Te iubesc!

* Oricat de simplu, pe atit de complicat, sper ca indata ce-ai vazut mesajul, ai inchis ochii si in gandul tau m-ai sarutat.

* Daca iubirea mea s-ar masura, iti spun acum, dragul meu, ca te iubesc pana la cea mai indepartata stea, din cea mai indepartata galaxie, din cel mai indepartat univers, si inapoi, si tot asa, de o infinitate de ori!

Mesaje de Ziua Indragostitilor:


* Daca viata ta ar depinde de dragostea pe care ti-o port, ai fi nemuritoare. Te iubesc, draga mea!

* Pun un sarut in palma ta. Un sarut plin de bucurie, pasiune, dragoste. Acum du mana la gura!

* Dragostea? Cerul pe care salasluieste Te iubesc!

* Tu esti trecutul, prezentul si viitorul verbului A iubi. Multumesc, dragostea mea!

* Privesc soarele si vad parul tau auriu, privesc marea si vad ochii tai albastri, privesc lumea si te vad doar pe tine! Te iubesc atat de mult!

* Anul acesta m-am gandit sa petrecem ziua de Sf. Valentin intr-un mod curat si sanatos. Hai sa ne intalnim sub dus!

* A te indragosti este atunci cand el adoarme in bratele tale si se trezeste in visele tale!

* Dragostea nu are nevoie de cuvinte, ea vorbeste prin priviri si atitudini. Hai sa ne bucuram de iubire! E Ziua Indragostitilor!

* As vrea sa fiu un fulg, sa ma topesc in bratele tale, sa-ti explorez trupul si sufletul. Lasa-ma sa te iubesc azi, de Ziua Indragostitilor, mai mult ca niciodata!

* Sa iubesti inseamna sa traiesti prin celalalt, sa simti nevoia de a-i povesti, de a-i cere un sfat, de a-i darui. Sa iubesti inseamna sa te completezi prin celalalt. Happy Valentine's Day!

* Tu ma faci sa rad. Tu ma faci sa plang. Tu ma faci sa simt ca traiesc. Tu ma faci strig: Te iubesc!

Urari de Ziua Indragostitilor:

* De ma saruti odata / Iti scriu o poezie / Si-am sa te strang in brate / Lumea sa ne stie / Caci ti-ai cautat iubirea / Si-acum o simti aproape / Eu am sa-ti fac cu ochiul / Tu sa-mi raspunzi din pleoape / Iar daca ti se pare / Ca totul i-e confuz / Sa-mi plangi atunci in brate / Cu lacrimi sa ma uzi / Iar de vor zice altii / Ca faci ceva gresit / As vrea sa stii iubito / Ca sunt indragostit !/

* Esti inima mea...calda si buna Esti sufletul meu care vibreaza-n furtuna Esti tot ce-i frumos si cald in lumina, Esti dragostea vie ,speranta de maine, Esti tot ce-mi doresc in viata aceasta, Iubire,speranta,caldura si vise... Te iubesc !

* As vrea sa fiu o stea... o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc!

* A iubi pe cineva e totul! Dragostea te face sa treci peste orice obstacol ce ti se pune in cale. Cand IUBESTI inseamna ca traesti!

* Inima mea e rece, doar dragostea ta o poate incalzi. Sufletul meu e pustiu si vrea sa auda glasul tau, iar buzele-mi sunt amare si vor sarutul tau dulce!

* Pentru tine am creat o floare cu totul si cu totul speciala:
Am pus intr-un boboc rosu de trandafir flacara pasiunii mele si am lasat-o sa arda. Am luat apoi o cupa de crin - simbol al curateniei dragostei mele - si am asezat trandafirul in ea. Si pentru ca iubirea noastra sa fie vesnic luminata, am folosit ca suport o palarie imensa de “floarea soarelui”.
Primeste aceasta floare a dragostei mele pe care ti-o ofer numai si numai tie si bucura-te de ea, iubitul meu!

Sms -uri de Sfantul Valentin:

* Daca as planta o floare, de fiecare data cand ma gandesc la tine, as merge acum printr-o gradina plina de flori, fara sa ii mai gasesc capatul.

* Cineva a intrebnat ce ii face pe oameni fericiti. Unii au raspuns ca bogatia, altii – celebritatea. Ma gandeam la asta atunci cand am primut SMS-ul de la tine. Am zambit si am raspuns ca pe mine asta ma face fericit.

* M- am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede,m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine.Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!

* Chiar daca am tuse, durere-n gat, frisoane si stari de oboaseala, cu sau fara gripa porcina...dragostea pentru tine ma baga-n boala.

* Esti un trandafir crescut in inima mea. Promit sa-ti fiu aer, apa, pamant. Dar tu trebuie sa-mi promiti ca vei inflori numai pentru mine.

* Voi merge alaturi de tine pe strada cu o conditie: ascundeti aripile pentru ca lumea sa nu stie ca esti ingerul meu!

* Te iubesc cu foc de cand eram cat Boc, multi ne-au improscat cu laturi dar noi ne-am simtit siguri pe noi...ca Videanu intre borduri.

* Nu iti voi scrie o poezie, nu voi folosi cuvinte alese... iti voi spune doar ca TE IUBESC mai mult decat orice.

* Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte. Te iubesc!

* Te-am cunoscut in clipe grele,
Cand sufletul mi-era pustiu,
Si m-am indragostit de tine,
Fara sa vreu fara sa stiu.

* Sunt un politist si te arestez pt ca esti tu.E ilegal sa fii atat de frumoasa si sexy.Sentinta este inchisoare pe viata in inima mea.

* Iubesc 3 lucruri:Soarele,Luna si pe tine.Soarele-ziua,Luna-noaptea iar pe tine te iubesc pt totdeauna!

* E greu sa iubesti,si va fi intotdeauna,dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste,si acela sunt EU.

* Undeva,cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa.Asa ca atunci cand esti singura,adu-ti aminte ca cineva,undeva,se gandeste la tine!

* Oricat de speciale ar fi cuvintele,nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet.

* Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa,dar nu era ploaie,cerul plangea pt ca pierduse cel mai frumos inger!

* Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca.Dar a venit mai devreme.L-am intrebat de ce.A zambit si mi-aspus ca un inger nu pazeste alt inger!

* Cand te-am vazut prima oara,mi-ai incalzit inima.A doua oara mi-ai produs scantei,iar acum imi fac inima sa arda!

* Saruta-ma si vei vedea stelele.Iubeste-ma si ti le voi da.
| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare