Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

duminică, 28 martie 2010

Al X-lea titlu de Campioana Nationala la Box (Video)

Al X-lea titlu de Campioana Nationala
Anul acesta am obtinut al X-lea titlu de Campioana Nationala consecutiv.... la BOX, un sport despre care nu prea s-a auzit la noi in tara,.......
.. de exemplu a fost cea de-a X-a ediţie a Finalei Campionatului Naţional de Box Feminin si nimeni nu a zis nimic in afara de ziarele sau posturile TV locale.....dar de... sunt mult mai interesante barfele decat cei care isi sacrifica copilaria pentru un titlu de campion, si nu ma refer la mine (de 2 ani sunt si antrenoare)....avem campioane europene si mondiale la box feminin....si apare cate un articol mititel in ziar, a fost inclus la Jocurile Olimpice incepand cu Jocurile Olimpice din 2012 de la Londra...si nimic.......iar toti cand aud de box spun ca atunci cand vi la sala antrenorul iti rupe nasul....si e complet fals.....asta pt ca nimeni nu ii informeaza...... eu fac de aproape 12 ani box si nimeni nu mi-a rupt nasul......

Am avut trei meciuri, iar in finala am intalnit-o pe Gheju Andreea (Slatina, echipament rosu) vs Timofte Diana (Muscel - Steaua , albastru)




In meciul al II-lea am intalnit -o pe Enache Iulia (Muscel, rosu), eu in echipament albastru...Video. {Iulia este de la acelasi club cu mine, asa ca nu as fi vrut sa boxam......dar ea a insistat (barfindu-ma; daca imi zicea in fata nu ma deranja).....si iata ce a iesit....}





In primul meci am intalnito pe Dobre Alina (Rapid Buc.), eu tot in albastru...Video


| More

1 comentarii:

Luminitza Turcin spunea...

Bravo Oitza!
M-ai luat cu un titlu dar nu-i nimic , am sa recuperez...:))

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare