Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

sâmbătă, 1 august 2009

Bute este decis să-l bata şi a două oară pe Andrade

Meciul în care pugilistul Lucian Bute îşi va apărala titlul mondial la categoria supermijlocie, versiunea IBF, în faţa mexicanului Librado Andrade, va avea loc în data de 28 noiembrie, la Montreal sau Quebec.

Pugilistul Lucian Bute, deţinătorul centurii mondiale, versiunea IBF, a declarat, că se aşteaptă la un meci mult mai greu, pe 28 noiembrie, cu mexicanul Libardo Adrade.....

"Mă aştept la un Andrade mult mai agresiv, dar nu mi-e frică şi sunt decis să-l bat şi a două oară. Având în vedere că meciul meu s-a amânat pentru luna noiembrie, am decis să revin acasă pentru o scurtă vacanţă de două săptămâni, iar pentru început am acceptat invitaţia organizatorilor finalei Campionatului Naţional de seniori. Până la meciul cu Andrade am suficient timp să mă pregătesc. După ce voi sta două săptămâni acasă, alături de familie şi prieteni, mă voi întoarce la Montreal, unde voi începe pregătirea”, a declarat Bute, care se află la Arad, pentru a asista la finalele Campionatului National de box pentru seniori 2009 .

More prosport.ro
| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare