Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

joi, 23 iulie 2009

Vanghelie si perlele sale gramaticale


* Nu exista fiinta umana, fie ca locuieste in Africa, in Asia sau in Rahova, care sa nu fi vazut un film, sa nu fi rupt o floare, o fata sau un baiat, dupa cazul care este fiecare.

* Numai cine nu lucreaza nu poate sa i se impute ca poate sa fie si mici greseli, dar nu astea.

* De cand ma stiu eu copil, ma urcam in pom si mancam corcodusi.

* Cine nu are loc de mine… nu ma intereseaza… sa se inghesuieste!

* Acel tanar care s-a transformat in 300 este vorba de unul singur....>>>

* Soarta mea a fost hotarata de destin.

* Vocea mea se va face auzita oriunde. Si pe sub apa.

* Sunt oameni tineri, oameni care sunt prezenti aici in fata si pe care vreau sa le multumesc.

* In ultimii cinci ani este anormal sa mergem cu masinile si cu transportul in comun care mergem.

* Deci prezenta mea e datorita starii Bucurestiului in care ne aflam.

* M-am saturat sa facem dosare noi lor si noi noua

*S-a tranşat această problemă şi, odată cu tranşarea acestei pro­bleme, s-a rezolvat şi problemele noastre interioare.


*Deci prezenţa mea e datorită stării Bucureştiului în care ne aflăm

*M-am bătut pentru aceleaşi principii cum m-am bătut şi pentru principiul de primar general.

Sursa: 9am.ro - reportervirtual.ro
| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare