Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

miercuri, 17 iunie 2009

S-a trezit cu 56 de stelute tatuate pe fata!

Kimberley Vlaeminck din Courtrai a decis să-şi facă un tatuaj interesat pe fata. Belgianca a mers împreună cu iubitul, tatăl, sora şi fratele ei în salonul unui tatuator parizian care s-a deschis la începutul anului. Aceasta i-a cerut artistului tatuator să-i facă trei stele mici lângă ochiul stâng, însă acesta i-a tatuat jumatate din faţă [...]




"I-am cerut tatuatorului să-mi facă trei stele mici lângă ochiul stâng, însă m-am trezit cu 56 de stele pe jumatate de fata. Voiam să-mi deseneze trei puncte mici, însă el mi-a propus trei stele, spunând că arată mai bine. Când a început să lucreze, nu am simţit durere şi am adormit. M-am trezit când a început să-mi tatueze nasul şi am văzut ce făcuse deja. Am numărat 56 de stele, este înfiorător''

De cealaltă parte, Rouslan Toumaniantz, creatorul operei de artă neaga că a lucrat în timp ce clienta sa dormea şi susţine că este acuzat pe nedrept.
Video: ProTV
| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare