Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

luni, 9 februarie 2009

Mesaje, Felicitari, SMS-uri, Torturi de Valentine's Day

Daca viata ta ar depinde de dragostea pe care ti-o port, ai fi nemuritoare. Te iubesc, draga mea!

Pun un sarut in palma ta. Un sarut plin de bucurie, pasiune, dragoste. Acum du mana la gura!


Iti multumesc ca ai introdus cuvantul Dragoste in dictionarul vietii mele! Te iubesc enorm, iubirea mea



Alaturi de tine simt ca pot sa lupt, sa rad, sa daruiesc... sa traiesc. Te iubesc mult!



Sa iubesti inseamna sa traiesti prin celalalt, sa simti nevoia de a-i povesti, de a-i cere un sfat, de a-i darui. Sa iubesti inseamna sa te completezi prin celalalt. Happy Valentine's Day!


Te iubesc, te iubesc, te iubesc, te iubesc, te iubesc, te iubesc. Pur si simplu. Cu dragoste, de Sf Valentin!


Tu esti singurul remediu contra: depresiei de luni, ceasurilor rele de marti, ghinionului zilei de 13... asa ca nu imi mai trebuie alt motiv pentru a-ti spune ca tu esti dragostea vietii mele. Te iubesc azi, de Sf. Valentin, mai mult ca niciodata!


Tu ma faci sa rad. Tu ma faci sa plang. Tu ma faci sa simt ca traiesc. Tu ma faci strig: Te iubesc!

♥Tot ce pot sa iti ofer de ziua indragostitilor este si va fii inima mea.



♥Soarele nu ar fi portocaliu,marea nu ar fi albastra,eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu…


♥As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei.Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!


♥ As vrea sa fiu o stea... o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc!


♥ Cand ma gandesc la tine, inima imi bate atat de tare si tind sa cred ca vrea sa-mi fuga din piept si sa vina langa inima ta, sa-i spuna cat de mult te iubesc.


♥ Intr-o noapte am avut un vis. Luna imi spunea: de ce esti trist? de ce nu o parasesti daca te face sa suferi. Iar eu i-am spus ...luna, tu ti-ai parasi cerul?


♥ Aseara cand m-am uitat pe cer am vazut 2000 de stele cazatoare, dar nu mi-am pus 2000 de dorinte ci doar una singura: sa fiu cu tine mereu

| More

1 comentarii:

Anonim spunea...

esti interesata de un banner exchange?

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare