Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

duminică, 18 ianuarie 2009

Diana Dumitrescu se casatoreste

Frumoasa actriţă a fost cerută în căsătorie de către iubitul ei, Ducu Ion, alături de care trăieşte o poveste de iubire ca-n poveşti de aproximativ un an şi jumătate.

Noaptea de Revelion a fost magică. După ce am fost la restaurant cu părinţii iubitului meu şi prietenii noştri, imediat după ora 12, am ieşit cu Ducu pe terasa camerei noastre, unde ne aştepta o masă plină cu flori, şampanie şi lumânări. M-a invitat să mă aşez la masă, iar eu credeam că vrea să sărbătorim doar noi doi, nu am bănuit nicio clipă ce va urma."

"După ce am desfăcut şampania şi ne-am urat “Un an nou fericit” mi-a pus o întrebare foarte ciudată: “Oare ce flori sunt cele de pe masă?” Am început să caut şi am descoperit sub ele, o cutie… Mi-a fost frică să o deschid, a făcut-o el şi m-a întrebat dacă vreau să fiu soţia lui... Iar eu am spus: “DA!” imediat şi am început să ţip şi să plâng de fericire. Apoi am fugit la părinţii lui, am râs şi am plâns de fericire cu ei, mi-am sunat familia să o anunţ. Toată lumea a fost foarte fericită pentru mine. De atunci, parcă nu mai sunt eu, încă plutesc de fericire”, adaugă protagonista telenovelei “Regina”.

Ducu este producător la Promance, companie MediaPro Pictures, aşa că preferă viaţa din spatele camerelor de filmare. Cererea în căsătorie a avut loc într-un cadru foarte romantic şi a reprezentat o surpriză extraordinară pentru vedeta ACASĂ, care nu se aştepta la aşa ceva... atât de curând.

vezi detalii pe acasatv

| More

6 comentarii:

Anonim spunea...

FOARTE FRUMOS DUCU TE CERUT IN CASATORIE............VA DORESC O CASNICIE TRAINICA SI SA VA IUBITI ASA CUM VA IUBITI SI ACUM SI DUCU SA FIE LA FEL DE ROMANTIC.......PA POOOOOOOOOOOOOOOOP

Anonim spunea...

TANEA SUNT CEA DE SUS CARE TA SCRIS SI PE RORUM TANCIC -29 TE IUBESC...........PUUUUUUUUUUP

Anonim spunea...

DIANA ESTI CEA MAI FRUMOASA PRINTESA PE CARE AM VAZUT-O VREO DATA

Anonim spunea...

diana ai facut foarte bine pentru ca ne-ai aratat si noua cat de bine poti juca. iti doresc multa sanatate si sa ai parte de tot ce iti doresti alaturi de familia ta de acasa si cea din telenovela regina :x

Anonim spunea...

diana ai facut foarte bine pentru ca ne-ai aratat si noua cat de bine poti juca. iti doresc multa sanatate si sa ai parte de tot ce iti doresti alaturi de familia ta de acasa si cea din telenovela regina :x

Anonim spunea...

diana esti frumoasa si tineo tot asa

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare