Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

luni, 22 decembrie 2008

Mesaje SMS haioase de Craciun

  • Mosul nu vine de Craciun si nu e vorba de bani dar s-a cizelat si el si nu mai vine la tarani!
  • Datorita crizei financiare,
    Spiridusii cer marire de salariu,
    Renii sunt in greva,
    Craciunita ma a parasit,
    Si Mos Craciun si-a bagat p**a si a plecat la curve
    Asa ca nu pot decat sa iti urez un Craciun Sarac dar Fericit!
  • Craciunita e pe centura,
    Spiridusii sunt la curve,
    Renii joaca poker,
    Mos Craciun sufera de diabet …
    Asa ca anu asta P**A cadouri ,
    Dar las ca iti urez eu un Craciun Fericit
  • Renii sunt la curve
    Craciunita e pe stop
    Spiridusi sunt beti
    Si eu am piciorul in gips
    Asa ca anul asta p**a cadouri
  • Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii. Tutunul cauzează cancer. Evitaţi consumul excesiv de zahăr, sare şi grăsimi! Na! Crăciun Fericit acum!
  • Moş Crăciun cu suflet bun, să vă aducă în Ajun,
    Carduri VISA Diamant,
    carnavaluri pe la Rio,
    brazilience-n custodie,
    Haide, gata cu VISATUL,
    s-a mai ars şi cozonacul
  • De Craciun, daca vine la tine un tip gras si paros si te baga intr-un sac, nu te speria! I-am scris Mosului ca te vreau pe tine de Craciun!
  • Ho ho ho... Ati vazut un ren maro? Sau un spiridus in bleu? S-aveti Mos gustos, bogat, An Nou de invidiat, sanatate, La Multi Ani (si-o caruta de bani)!!!
  • Zeci de lumini s-aprind in brad
    Copiii primesc daruri
    Eu dorm afara unde cad
    C-am pierdut tot la zaruri

  • Lumina de Craciun e sfanta si vine de la o stea, eu nu am ce baga la burta si nici nu am ce bea

  • Primiti cu drag un SeMeSe
    Petreceti oameni buni,
    C-aveti carnati de porc pe mese
    Iar eu mananc taciuni

  • Dupa un an de munca grea, iti meriti acum darul, ca fie vrema buna-rea...ai stiut sa faci trotuarul.



Santa Claus In The World (Mos Craciun in Lume)

| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare