Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

duminică, 7 decembrie 2008

Lotul National de Box Feminin prin China

Am plecat la campionatul mondial de box, care s-a tinut in China in orasul Ningbo, inainte cu 10 zile pentru a ne acomoda. Nu prea am avut timp de plimbari pentru ca scopul nostru a fost Campionatul Mondial, dar am ajuns si in orasul Shanghai, oras legat de Ningbo prin cel mai lung pod din lume (podul Hangzhou) lung de 36 km si care este vopsit in culorile curcubeului. Podul traverseaza un golf al Marii Chinei de Est.

Din Ningbo am cateva imagini din carrefour (in care erea un miros ingrozitor), iar in Shanghai am vizitat cel mai inalt turn de televiziune din lume, Oriental Pearl (pacat ca a fost ceata).....a am fost si la oceanul Pacific.

| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare